2013-02-18

Bromtol, Drie-in-de-pan



BROMTOL, DRIE-IN-DE-PAN

Bladerend door de vroege posts van dit blog kwam ik de belofte tegen nog eens de hele lijst van kleuterprogramma's uit bromtol en drie-in-de-pan te uploaden. Bij deze dan. De lijst is afkomstig uit het rapport voor de aandeelhouders uit juli 1989, dat ik al eerder besprak onder 'rapporten 1'. 

Links de programma's die we op dat moment onder contract hadden en uitzonden. Vlnr zien we nummer, aantal episodes, titel, lengte in minuten, einddatum contract, hoeveel keer we het mochten uitzenden (unl. = unlimited = onbeperkt)

Rechts de programma's die we op dat moment op het oog hadden voor aankoop. Vlnr hier nummer, titel, aantal episodes x gemiddelde lengte in minuten, totaal aantal te licenseren minuten, verkoper, ned. taalversie aanwezig (door eerdere uitzending) ja of nee.* Ik kan van deze tweede lijst niet precies meer zeggen welke aankopen wel of niet zijn doorgegaan. Paulus natuurlijk wel en Paddington ook volgens mij. Play with clay en Pipa de hen herinner ik me ook en le Cirque Bonheur. 

Wie echter meent meer programma's te zien die we uiteindelijk gekocht hebben, reageer! Wil ik graag weten en hier vermelden!

* No dial = no dialogue ofwel: geen nederlandstalige versie nodig!




No comments: