2013-02-27

Schrijver dezes...


SCHRIJVER DEZES...

Natuurlijk, er zit een bepaalde mate van egotripperij in het schrijven van een blog als dit. Ik heb geprobeerd het beperkt te houden maar je ontkomt er toch niet echt aan. En waarom ook? Het gaat tenslotte over een periode uit mijn leven, het zijn after all mijn herinneringen. 

Nu het einde daar is heeft de lezer ook het recht wat meer te weten over schrijver dezes. Ik post daarom hier de introductie van mijn persoon, zoals beschreven in de prospectus voor potentiele aandeelhouders (februari 1993, Jonker Advies/organisatie adviseurs) in het hoofdstuk 'key personnel'. Zo omschreef men de functie die ik bij het oude kindernet vervulde en de banen die ik daarvoor gehad had. (Zoals je ziet vindt ook Kinno dat niemand wat te maken heeft met wat ik toen verdiende...)

Wie meer wil weten over de persoon die ik nu, 20 jaar later, ben, zal zien dat die nog maar zeer gedeeltelijk overeenkomt met het drukke baasje uit de kindernettijd.



No comments: